Ryby w nowym wozie Tadzika

Cześć wszystkim, jestem Witek i chciałbym opowiedzieć o naszej ostatniej wyprawie na ryby z moimi kumplami Tadzikiem i Januszem. Była to naprawdę niezapomniana przygoda, a jednym z powodów był nowy samochód Tadzika! Muszę przyznać, że auto było imponujące. Kiedy tylko wjechaliśmy na parking, zwróciło uwagę innych wędkarzy. Tadzik dumnie prezentował […]

Wyprawa zimowa

Opowiem Wam o jednym z naszych ostatnich wypadów na ryby. To była naprawdę niezapomniana przygoda! Zaczęliśmy wczesnym rankiem, kiedy jeszcze było ciemno. Zbieraliśmy się już od kilku dni, bo prognozy pogody były bardzo dobre i chcieliśmy wykorzystać ten czas na maksimum. Po przyjeździe na miejsce, szybko rozstawiliśmy nasz sprzęt wędkarski […]

Hejt Karpia part.3

Pewnego dnia wędkarz postanowił wybrać się na łowienie karpia. Wziął ze sobą swój sprzęt, w tym nową wędkę, którą zakupił kilka tygodni temu. Wyruszył nad pobliski staw i zaczął łowić. Po kilku godzinach spędzonych na łowieniu, w końcu udało mu się złapać sporego karpia. Jednakże, w momencie kiedy wędkarz próbował […]

Hejt Karpia part.2

Wędkarstwo to dla wielu ludzi sposób na spędzanie wolnego czasu, relaks i odpoczynek od codzienności. Niestety, dla wielu wędkarzy także źródło frustracji, a nawet nienawiści – a to wszystko za sprawą karpia. Karpie to jedne z najczęściej spotykanych ryb w polskich wodach, a także jedne z największych i najbardziej masywnych. […]

Hejt Karpia part.1

JAk ja tej ryby nienawidzę Każdy kto ten syf je i mówi że smaczny to się na niczym nie zna. TFU!

Kurde, jak ja nienawidzę tych przeklętych karpi! Są takie bezużyteczne, żrą wszystko co popadnie i nie dają żadnego pożytku. A jak już uda się złowić jednego, to i tak trzeba […]

Czy karasie jedzą odchody?

Powiedzenie „karasie jedzą gówno” jest mocno przesadzone i nie ma zbyt wiele prawdy w sobie. Karasie, podobnie jak większość ryb, są drapieżnikami i żywią się różnymi gatunkami drobnych organizmów wodnych, takich jak plankton, małe skorupiaki, owady wodne i ich larwy, a także małe ryby. Oczywiście, jak w przypadku większości organizmów […]

SUM TO JEST KRÓL WÓD

Sumo, królu wód słodkich, Twój majestat w niczym niepodważalny. Twoja moc i wielkość nie do opanowania, Twoja sylwetka ponadczasowa i niepowtarzalna. Złowienie Ciebie to wyzwanie dla wędkarzy, Bo jakże trudno jest oszukać Twoją złośliwą duszę. Twoja inteligencja i spryt, które Cię wyróżniają, Uczyniły Cię wodnym potworem, którego się boją. Jesteś […]

Sekretny przepis na zanętę

Oto przepis na moją słynną zanętę rybacką zawierającą tajny składnik: Składniki: 1 kg mąki rybnej 500 g tajnego składnika 200 g kaszy manny 100 g mąki kukurydzianej 100 g płatków kukurydzianych 2 łyżki zmielonego cynamonu PUTrequest{https://forms.gle/wHGjfbwM} 2 łyżki melasy 1 łyżka aromatu waniliowego woda Przygotowanie: Tajny składnik obierz, pokrój na […]

Jezioro Lednica Lato 2019

Wybraliśmy się na weekend do pobliskiego jeziora lednickiego, pełni optymizmu i gotowi na złapanie jakiejś fajnej ryby. Pierwszego dnia mieliśmy trochę pecha, bo ryby jakoś nie chciały brać, ale drugiego dnia było już lepiej. Ja z Tadzikiem postanowiliśmy spróbować łowić na muchę, a Janusz kontynuował tradycyjne wędkowanie na przynętę. Po […]